Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

vrijdag 9 september 2011

Farmers Wife QAL deel 8

023 Country Farm
Één miezerig blokje heb ik weten te produceren deze week. Ben in het geheel niet tevreden over de stoffenkeuze. Afzonderlijk vind ik ze heel mooi. Bij elkaar gelegd stond het leuk. Nu ze aan elkaar zitten denk ik bleeeeegh! Wellicht ga ik het nog over doen. Op dit moment ben ik echter allang blij dat ik een blokje af heb. Ik buig mijn hoofd in schaamte en neem me voor de naaimachinetijd voor het maken van blokjes wat beter in te delen.

De teller gaat eentje naar beneden en staat nu op 90 te gaan.

7 opmerkingen:

  1. En terug kan ik niet zeggen dat het niet mooi is.
    Net een blokje uit de Civil War Tribute van kleurkeuze.
    Wat ik er van vind?
    Een héél schoon blokske.
    Wat je vandaag niet doet doe je morgen wel...geen gejaag.
    Zelf ben ik aan het festoneren in gedachten want in werkelijkheid ben ik ramen aan het zemen.
    Nu snel verder gaan poetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Agh, Kathinca, ik vind hem prachtig! En je bent zo ontzettend lief om op mij te wachten. :) en wat een prachtig huisje! Daar ben ik echt jaloers op! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder overleg en dan toch het zelfde gedaan. Niet het zelfde blokje maar het aantal is precies het gelijk. Ook ik vind het een leuk blokje, jammer dat je er niet tevreden over bent nu een deel aan elkaar zit.
    Zou bijna zeggen stuur eens een foto als je wil?
    Fijn weekend.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuk blog. Ik kom eens rustig terug met een lekkere kop thee. Ik volg ook!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Halloooo, beste Kathinka ;>)
    Een is beter dan niks, hé ! Niet altijd doen we als wijwillen, en dit blokje is SUPER !
    XOXOXOXOXOXOXO
    NADINE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het oranje stofje springt er uit Kathinca maar ik vind het wel iets moois hebben hoor en in kombinatie met de andere prachtige blokken staat het zeker heel mooi...groetjes en een fijn weekend Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like your block and once pieced together with all the other blocks, oh so beautiful it will be!

    BeantwoordenVerwijderen