Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

vrijdag 17 augustus 2012

Farmers Wife (QAL) deel 25

Klik voor een vergroting
Ik heb deze week een heleboel tijd verspild door naar het origineel van deze foto te kijken. Kijken naar een foto van blokken die notabene binnen handbereik liggen hoe verzin je het! In plaats van nog een flink  aantal blokken te maken liep ik te zuchten van oh wat wordt ie mooi, zucht, wat wordt hij mooi. Om me dan te bedenken dat ik best een blokje in elkaar kon zetten maar dat vervolgens niet deed en nog maar een keer tegen mezelf zei zucht-wat-wordt-ie-mooi.

De nieuw gemaakte blokken passen er denk ik wel mooi bij. Weer 2 van de teller. Nog 37 te gaan

76 Sawtooth
83 Spider Web

8 opmerkingen:

  1. Hij [of zij] wordt echt práchtig Kathinca! Kan me heel goed indenken dat je vaak alleen maar kijkt. Maar je schiet toch al wel mooi op hoor, succes ermee!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor. Leuk dat er nog iemand deze quilt maakt. Mooie blokken heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze leuk he, en inderdaad wat wordt ze mooi! Ik ben dit weekend ook bezig met de FW, maar dan om de eindbies eraan te zetten. Ik zal er morgen over bloggen. Heel veel plezier met het maken van die van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kwam ff langs voor de broodnodige inspiratie.......haha!!
    hou je taai, he, in deze warmte!!
    hugs from Noord Holland!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ben blij dat ik weer wat van je zie !
    Ik heb zelf ook een MEGA dip gehad en ben nu van maanden niets doen (behalve zappen !)gegaan naar dag en nacht mimi's bloomers appliqueren !
    My tweets is ook bijna af, hoe is het met your tweets ?
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij word inderdaad mooi.
    Heerlijk hé dat het eind in zicht is.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij word inderdaad zéér mooi!
    Stoffen kiezen en samenstellen kan jij ook wel heel goed.
    Je laatste passen er weer supergoed bij,knap,hoor.
    Och, als ik dat zie...oeieoeioie...wat moeten we nog veel,he...
    Geniet maar van je mooie blokken...maar kijk er toch maar niet alle schoons vanaf,he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen