Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

vrijdag 5 augustus 2011

Farmers Wife QAL deel 3

Nadat ik vorige week de blokken op de Flickr-pagina van de FWQAL had gezet ging ik daar even rondkijken. De resultaten van dezelfde blokken zijn zo verschillend dat ik iedere keer mijn ogen uit kijk! En toen kwam ik bij blokken van iemand van wie de naam mij bekend voorkwam. Ik kijken bij haar profiel, op de link klikken en ik kwam bij een blog terecht waar ik ook weer een tijdje zoet was. Vervolgens heb ik bij haar gemaakte blokken een reaktie geplaatst en de vraag of ze dit project samen wilde doen. En daar had ze wel oren naar. Dus voortaan op vrijdag 2 blokken van Marga én 2 blokken van mij.

Deze week heb ik 2 appeltje eitje blokken in elkaar gezet. Knippen, snijden, naaien, strijken, klaar!

Nog 105 blokken te gaan!


5 Bat Wing
6 Big Dipper




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! :)
    Je blokken zijn schattig. Ik heb mijn boek net, ik probeer nu om de bijna onmogelijke beslissing te nemen in welke kleurtjes ik deze quilt wil! Je hebt gelijk, de Flickr groep is zo sjok vol inspiratie: aghhhhh! :)

    BeantwoordenVerwijderen