Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

zondag 29 april 2012

Koerswijziging

De afgelopen maand was het net alsof ik in een op hol geslagen auto met een noodgang over een autosnelweg reed zonder afritten. Gekkenwerk was het. Confronterend vooral ook. Tussen mijn oren wordt nu overuren gedraait om de boel weer op een rijtje te zetten.

Één van de dingen die ik me gerealiseerd heb is dat ik meer wil. Meer dan ik nu doe. En ik kan meer. Ik heb een aantal jaren geleden een blog gehad waarop ik column-achtige berichtjes schreef. Berichten over alledaagse dingen waar ik tegenaan loop en tegen kom. Sommige groot, andere klein, weer andere grappig, absurd, verdrietig of zelfs te zot voor woorden. Ik wil dat weer gaan doen want het hielp me dingen te verwerken, te onthouden en gefocust te blijven. Bovenal vond ik het leuk om te doen en dat is voor mij de belangrijkste reden om iets te doen. Prettige bijkomstigheid is dat het een manier is om familie, vrienden, kennissen op de hoogte te houden van wat er hier allemaal gaande is.

Hoe ik het precies vorm ga geven weet ik nog niet maar er zullen vanaf nu ook regelmatig berichtjes verschijnen die niets te maken hebben met quilten maar alles met de en zootjes.

2 opmerkingen:

  1. Als je dat besloten hebt, heb je dát in ieder geval duidelijk voor jezelf. Hopelijk helpt het je op dezelfde manier als eerder. Veel succes ermee, en vooral veel plezier!
    Gezien de manier waarop jij schrijft kunnen al jouw 'volgers' er van mee genieten.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Kathinca, goed hoor, dat je het toch weer gaat opschrijven!! Je hebt er lang over nagedacht, je gaat zeker niet over één nacht ijs! Maar ik herken het, als je alles zo opschrijft kun je het zelf ook nog bijhouden, want af en toe zit jij echt in een niet te stuiten rollercoaster!!
    Heel veel succes, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen