Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

maandag 19 augustus 2013

Mooi rood is niet lelijk

Ik heb getwijfeld of ik deze kip een andere kleur hoofd zou geven. De associatie hoofd-rood-en-Flolan beviel me niet zo. Maar ik vond deze combinatie zo leuk dat ik het niet veranderd heb. Laten we wel wezen, van die rooie kop kom ik never nooit niet meer af. Heb nog overwogen om een klein infuuspompje met lijntje ergens tussen vlerk en kop te moffelen maar dat vond ik ietwat overdreven.

Nu --> Janneke <-- eens aan haar vestje trekken over hoe het staat met haar kippen.

3 opmerkingen: