Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

dinsdag 12 november 2013

World of Blossoms blok 1

klik voor vergroting
Het eerste blok van World of Blossoms is helemaal af. De eerste versie die ik wilde maken met overlay ging helemaal fout. Fout als in onderdelen toch niet op juiste plek waardoor de rest van de onderdelen ook niet goed zaten. Uitgehaald en patroon op achtergrond getekend en met met freezerpaper op de goede kant van de stofjes strijken en daarna omtekenen. Dat ging het prima. Needleturn met lijntjes. Love it!

Nu stofjes uitzoeken voor blok 2.

9 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Hou wel van een donkere achtergrond. Je stofjes komen er prachtig op uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind die donkere achtergrond ook zo mooi! Bovendien leuke kleuren gebruikt.
    Dit gaat mooiiiiiii worden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi blok, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg mooi uit. Enne leuke blog van jou.
    Ik moet nog steeds beginnen aan de LE , Ik heb nog steeds geen moed gevonden. Ik denk dat de LE een te groot project voor mij zal zijn. Voor het eerst zal het voor mij een applique quilt zijn om aan te werken.

    Groetjes Wilma van den Bergh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat ziet er super mooi uit. Neem je hem mee naar de volgende L.E. bee. Dan kan ik hem in het echt bewonderen.
    Fijn weekend.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor ik doe het je echt niet na. Heb even op de vergroting geklikt en zie niks geen steekjes en de puntjes zo mooi.
    Ben heel benieuwd hoe deze quilt gaat worden want kan dit blok niet terug vinden bij de link.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen