Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

woensdag 19 januari 2011

Vertraging

Hier kan ik écht van balen! Een project willen beginnen en dan door allerlei dingen vertraging oplopen. Het enige wat ik nog had hoeven doen vandaag was een zwart stofje en een wit stofje kopen en dan had ik los gekund met m'n geisha. Maar neeeeeeee ..... dinsdag begon de ellende. En weet je hoe ellende altijd in 3-voud komt???

Eerst naar de repro om kopietjes op A3 formaat te draaien voor een ander project waar ik nog stofjes voor aan het verzamelen ben. Heerlijk vind ik het om nu dat soort klusjes te kunnen doen zonder dat ik hoef te wachten tot Bennie thuis is. Rijbewijs = vrijheid. Koppeling intrappen, auto starten, lampjes aan, ventilator aan, auto in z'n achteruit, handrem eraf en gaan met die banaan ... toch? KGGGGRRRR KLONK hoorde ik ergens achter in de auto. Controleren of de handrem wel goed eraf was, dat klopte. Toen versnelling in zijn vrij en weer in zijn achteruit. Oeps foutje ! Bijna door de muur die voor onze parkeerplaats staat want doos had versnelling in zijn 1 gezet. Maar goed dat we de noodstop goed geoefend hebben omdat ik zonder gordel rijd (heb een vrijstelling) dus als ik íets goed kan is het in de ankers. Toen écht in de achteruit gezet en niks aan het handje.

Richting repro. Met rustig remmen was er niks aan de hand maar ja, in de stad moet je nogal eens vol in de ankers en dat was een heel ander verhaal. Er kwamen geluiden achteruit de auto die ik niet kan beschrijven. Maar ik moest ook nog naar m'n vrijwilligerswerk. Daarna ben ik naar de garage gegaan. Moest daar een half uur wachten voor ze me konden helpen maar dat zag ik niet zitten, want ik had het wel gehad voor de dag, dus ik naar huis en Bennie gevraagd of hij dat wilde doen. En dát was maar goed ook. Want de remvoering was kapot. En daar mag je niet mee verder rijden want dan kan je wiel blokkeren.

 Toen de meneer belde dat de auto klaar was heb ik hem wel voor de zekerheid gevraagd of kapotte-iets-van-het-wiel en de kapotte remvoering komt door amateuristisch rijgedrag. Meneer moest lachen en legde me vriendelijk uit dat dit niet het geval was. Ik stap vrijdag weer met een gerust hart in de auto.

Ondertussen loopt m'n hele planning in de soep en ik ben niet zo goed in plannen. Het wordt al beter maar het blijft jongleren tussen m'n energie-niveau, dagelijkse logistiek, afspraken buitenshuis die ik alleen kan afhandelen, en niet te vergeten alle leuke dingen die ik nu buitenshuis kan doen.

Dus ... volgende week woensdag herkansing voor de mooie dame, dan kan ik namelijk pas naar de Ganzerik. Helaas maar het is niet anders. Ik kan daar zoooooo van balen want ik wil zoooooooo graag beginnen!!!!

Geduld is een schone zaak (helaas heb ik niet in de rij gestaan toen ze dat uitdeelden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten