Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

zaterdag 12 november 2011

Grote Stappen Snel Thuis deel 4


Had een beetje te weinig driehoekjes gesneden. Kwam er 16 tekort. Dat is niet het meeste werk.

Heb het werkblad opgeruimd wat deze keer bestond uit het meeste aan de kant schuiven. Opruimen was me even teveel moeite. Heb ik al verteld dat ik lui ben? Opruimen is een vele malen grotere klus dan een paar stukjes snijden. Er ligt namelijk altijd wel een project waarmee ik aan het werk ben of een bult stofjes waarvan ik aan het bedenken ben wat ik daar nu eigenlijk mee wil. Ik doe niet aan een klein beetje ruimte innemen. Nee, ik heb drie-en-een-halve meter werkblad en dat wordt helemaal benut.

Inmiddels zijn alle blokken genaait en de naadjes gestreken. Nu nog beslissen of ik ze willekeurig neer ga leggen of van hetzelfde stofje 4 bij elkaar. Heb nog even om daar over na te denken. Ga woensdag naar de Ganzerik daar hebben ze hele mooie grote tafels aan elkaar staan. Waar ik dankbaar gebruik van ga maken en daar alle blokken neer ga leggen om te bepalen wat ik het mooiste vind.

Willekeurig of 4 per zelfde stofje? Wat vinden jullie?

3 opmerkingen:

  1. Haha, dat klinkt allemaal heel bekend..;o)
    Moeilijke beslissing, maar je zult het vast wel zien als je ze op die grote tafels legt.
    Jouw Home Sweet Home heb ik net bekeken, en die wordt ook erg mooi!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm not sure what your working on but it looks interesting! Even with the Google translator, I can't make heads or tails out of what your making. Loving the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat als een trein met die blokken. Het zijn toch inderdaad erg vrolijke stofjes. Ben benieuwd naar de uitleg.
    Groetjes,
    Marga*

    BeantwoordenVerwijderen