Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

woensdag 11 april 2012

Regenboog

Zielig he? En dit is nog maar het resultaat van de eerste 24 uur en 1 arm. Inmiddels zie ik er niet meer uit en zijn ze ook in m'n voeten aan het prikken. Dus ik ben vandaag niet mobiel en spring tegen de muren op. Zelfs punniken met hexagonnen gaat op dit moment niet en dit bericht wordt heel voorzichtig getikt. Maarrrr er is goed nieuws!

Er is geen beest gevonden en ik word morgen op het reguliere chirurgie programma gezet om een nieuwe PAC te krijgen. Gebeurd het overdag niet dan gebeurd het ergens 's avonds tussen ambulances en helicopters door en desnoods met overwerk. Óf als het niet anders kan dan vrijdag. Als het PAC er in zit nog 3 dagen antibiotica maar dat hoeft dan niet meer per infuus. Volgende stap is PAC daarna aanprikken en dan ben ik weer mobiel. Blij toe want ik ga dit niet nog zo lang trekken want dan vallen er klappen.

Als dat opgelost is duw ik er "nog even" volgende week  of de week erop een paar onderzoeken door voor een medicijntrial en dan heb ik weer een volledige doorsmeerbeurt gehad en kan er dan weer voorlopig tegenaan. Nu ga ik stiekem hopen dat het infuus in m'n rechterhand sneuvelt zodat het op een wat vriendelijker plek neergezet kan worden (erg he?)

Bedankt voor alle lieve kaartjes en mailtjes via het prikbord en hier!

12 opmerkingen:

  1. ach meissie ..wat een toestand,maar... als je er maar weer goed uitkomt.
    heel veel sterkte en een dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kathinca ik wens je heel veel beterschap en doorzettingsvermogen, en hoop dat je snel je PAC kunt krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte.Nog even vol houden en dan kan je rustig wel los met je hobby.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het einde lijkt dus in zicht, gelukkig maar. Want dit is het echt niet, heel veel sterkte de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou, dat ziet er fijn uit.........:(
    maar je bent nog wel zo positief dat je er nog wat onderzoekjes achteraan 'duwt"!
    knap!!!
    en nu maar hopen dat alles goed blijft zitten, ondanks dat het je rechterpootje is, want ik denk zomaar dat je uitzonderlijk beroerd te prikken bent......een wanhoop voor de heren doktoren!! Ze moeten het een pleeg laten doen, kunnen het soms veeeeeeel beter!!
    Hey, toi toi daar en houd de moed erin!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He lieverd ik zal voor jou en het verzorgend personeel duimen dat alles lekker snel achter de rug is en jij heel snel die nieuwe PAC krijgt...om jou aan het bed te kluisteren...dat zullen ze wel weten vermoed ik zo.
    Heel veel liefs en sterkte daar meid en een dikke knuffel
    Groeten van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh meid toch! Dat ziet er akelig uit. kan me indenken dat je het infuus liever niet in je hand hebt. Hopelijk zit die inmiddels ergens anders, als het maar niet door een ontsteking komt. Heel veel sterkte hoor! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Nou ik kan heel wat hebben maar als ik dit zie word het me toch even slecht hoor...Man wat hebben ze jou toegetakeld zeg.
    Heel veel sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel sterkte en doorzettingsvermogen gewenst.
    regelmatig dwalen mijn gedachten naar je af.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees nu pas dat je even stevig in de lappenmand zit, ik hoop dat de operatie inmiddels achter de rug is en wens je vooral beterschap. Je toon is optimistisch, ik hoop dat je dat vol kunt houden, hou je haaks en ik hoop dat je het allemaal zo spoedig mogelijk weer achter de rug hebt. Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen